Példaértékű elismerésben részesültem.

2023.07.07

Van, hogy nem egy darab papíron kapjuk az ajánlást...

Ajánlás útján keresett meg egy Úr (akinek kilétét természetesen nem fedem fel, hiszen ügyfeleim kérésre névtelenek maradnak kiszolgáltatott helyzetük miatt). Ez az Úr idős szüleit bízta rám egy külföldi utazás miatt. Elsőre hezitáltam, mert érzéseim azt sugallták, hogy nem lesz könnyű menet, de nagy volt a kétségbeesés és sürgette őt a probléma megoldása, így megegyeztünk. 

Az első napokban úgy ahogy működött a családdal a közös munka, kéréseiknek eleget tettem, kötelezettségeimet teljesítettem, aztán egyik napról a másikra érezhetővé vált egy hangulati, energetikai változás. Jól képzett és folyamatosan önfejlesztő szakemberként egy ideig álltam a sarat, míg egy alkalommal megtalálták a belső piros gombot. Ezt aztán annyira módszeresen nyomogatták rajtam, hogy egy ponton túl már érzelmileg vonódtam be és reagáltam. Ezt természetesen azonnal észleltem, megtettem a szükséges lépéseket, hogy szakmai keretek között feldolgozzam, átbeszéljem és eszerint cselekedjek a sikeres teljesítés érdekében, hiszen a rám bízott feladatok feladásával cserben hagytam volna a megbízót és két beteg embert, egy jó szakember pedig nem tesz ilyet.

A konfliktust végül a határaim kijelölésével, megtartásával és megtartatásával, tiszta kommunikációval oldottam fel. 

A mai napon zártam ezt a megbízást, holnap számlaadás és teljesítve van a projekt.

Este telefonon beszéltük át az elmúlt közel három hét eseményeit és ekkor tudtam meg pár dolgot.

Többek között azt, hogy az ajánlásom elég pozitív volt, de minden értelemben utánam nézett és alaposan kielemzett a megrendelő, miután neves és szakmailag elismert pszichológusról és grafológusról van szó. Több éven át dolgozott súlyos élettörténeteket megélt emberekkel, rabokkal. Elmondása szerint a kutakodás alapján már volt egy átfogóbb képe a jellememről és arról, hogy mit várhat tőlem, de a ténylegesen tapasztaltak alapján ez csupán megerősítette abban, hogy egyrészt pontosan tudta rólam, bármi is adódik, számíthat a teljes jelenlétemre, másrészt személyemmel maximálisan meg van elégedve, mind kitartásomat, mind teljesítményemet illetően. 

Közösen átbeszéltük azt is, hogy becsülendő a vakfoltjaimra való önreflexió és ennek felvállalása, tudatosságom és következetességem. 

Ez a közel három hét számomra is erős dopping volt. Ismét fejlődtem, sok mindent megismertem magamról, szakmai készségeimről és az emberekről, akik kiszolgáltatott helyzetükből és egész életükön át cipelt, fel nem dolgozott sérelmeikből milyen viselkedést tanúsítanak, hogyan kezelik a belső bizonytalanságukat, mi szól rólam és valójában róluk. 


Nagyon köszönöm a bizalmat, az elfogadást, a jó szavakat!

Bízom benne, hogy ugyanilyen lendülettel és ennél is jobb szakmai felkészültséggel tudom a jövőben is szolgálni ügyfeleimet!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el